2011-04-27 ? 22:33:59

Ridpass idag

Tråkigt nog fick jag mig aldrig tiden att rida Lady - mamma ville hem efter kvällsfodringen.
Så det blev bara en uteritt, och den på Fille! :) Vi hade jätteroligt, men jag tycker det är lite fusk; han är seg på dressyrbanan och försöker sticka med mig ute... Hm ~ Något stämmer inte ;) Men han är så söt och glad så jag kan inte klandra honom, vad härligt det måste vara att få springa när man är häst.
Ida och jag åkte ut till stallet ihop, och red ut ihop. vi hade det mysigt, men när vi var klara var det nästan dags för kvällsfodring (a)
Lady dör nog inte av lite välförtjänt vila. Hon har trots allt massor av träningsvärk.
Imorgon kommer nog däremot Fille att få vila, och Lady gå dressyr - vi ska filma med projektet igen. (Jag tror att jag redan har förklarat det här med projekt "Hästtokig Uhngdom" på min klubb - Eskilstunaortens Ryttarförening.)

Tänkte att om / när jag får tid kan jag skriva lite om... mina putsvanor / syn på fodring av häst mm. Vad sägs? Eller har ni något bättre försllag? :D
Vad vill ni höra? Jag har mycket att berätta :)

I min iPod touch just nu:

Limits - The Ready Set
Butterfly - Jason M'raz
Marry You - Bruno Mars
Lilla Lady - Daniel Adams-Ray       <--- nästan bara för titeln, haha (a) :D nemen, den är sjukt bra :)

TYNGRE grejer...

Better than drugs - Skillet
Plc. 4 Mie Head - Linkin Park, Zion
Sorrow - Flyleaf

Ge detta en chans om du itne hört:

Fall out boy: Dance, dance ; This ain't a scene, it's an arms race ; Thnks for the memories
Forever The Sickest Kids: She likes (Bittersweet Love)
Paramore: Misery buisness; When it rains; Born For This; That's what you get; Fences


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: