2011-04-25 ? 21:24:00

Uunderbar dressyrträning<3

åh, idag var det en riktigt underbar träning. Allt var perfekt. Jag red bra, han var underbar. Våran plan var att vi
skulle rida fram som att det var till en tävling, och så skulle Karin hjälpa mig. Jag red för snodden bara för att han inte skulle upp med huvet o ner med ryggen. Så jag ska rida med den några veckor för att han ska bygga rätt muskler. Vi red mest på en volt, mest övergångar. Sen tränade vi på att jag inte ska bryta av till skirtt när det inte funkar i trav. Så jag skulle bara fortsätta trava och försöka lösa det i trav. Sen galopperade vi och gjorde samma sak i galoppen.

När lektionen var klar så smörjde ja hoppsadeln
+ hopptränset. Sen gick jag o phaffe ut och betade, eller han betade och jag kollade på.

När pappa kom åkte vi till den nya asiatiska resturangen/take away Chop Chop. Det var super gott. Rekomenderas om ni ska hit till Eskilstuna.

Jag är så dålig på att utvärdera dressyrpass -.-. Ngn som har tips på hur jag ska göra?=) eller, hur vill ni att jag ska skriva? riktigt detaljerat eller ungefär såhär som jag skrev nyss? SKulle vilja ha just DIN åsikt!(:


Bilder:















passar han i remont?

Vad tycker ni?=)






Kommentarer
Hamreryttarna - Ellinore

Söt ponny:D

2011-04-25 @ 21:51:39
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: