2011-04-22 ? 21:03:22

Träningar

 Nu blir det för en gångs skull kort sammanfattat...

Pia träning:

Lady: Vi löste ett viktigt problem - effekten av skänkeln. Det är annars jag börjar trixa med handen, när jag inte får någon effekt. Nu är det bara att jobba framåt! Galoppen var jättefin.

Fille: Vi jobbade tempo, samla, öka, samla öka... Han tyckte att detvar jobbigt och sa ifrån en gång, men annars verkade han ah rätt kul. Han fick mycket beröm. :)

Efter fick jag också lite beröm - dags att ge mig själv en klapp på axeln!

Hoppträning på Lady igår:

Det gick jättebra. Jag berättade om min nya teori (berättar för er imorgon om jag inte redan gjort det) och efter träningen tyckte hon också att det var bra. Både jag, Lady och Karin var nöjda med träningen! :)

Fille fick gå ute, mycket framåt i låg form under en halvtimmee igår.

Idag vilade hästarna.

Imorgon ska jag ha hoppträning på Fille, och Lady ska få göra samma arbete som Fille gjorde igår.

Kram! :)

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: