2011-04-19 ? 11:10:39

18/4

Igår så vart det en heldag i stallet.
Jag cyklade ut vid 10.15 och det tog ungefär en halvtimme att cykla. Väl framme i stallet så hjälpte jag anna att bygga fram, för hon skulle hoppa med båda hästarna.  SÅ jag fotade och så (bilderna är längre ner i inlägget). Sen gick jag in och mockade. DÅ kom michelle och vi hämtade hästarna i hagen.

Phaffe var LÄNGST ner i hagen, och han kom inte heller när jag ropade. Fast det är ju klar, gräset syndes ju så han var ju mer upptagen av det. När vi kom in i stallet började jag borsta.

Jag och michelle red ut "klätterbacks" rundan. Vi skrittade hela vägen så det tog ungefär en timme. Phaffe var pigg och när vi kom till ett ställe där jag och Kajsa hade ställt upp hinder veckan innan så trodde han att han skulle få hoppa  dom, sötis♥.

När vi väl var framme i stallet så borstade jag och fixade höpåsar/vatten. Sen gick jag o Michelle ut för att städa min välorganiserade skåp, host. Men nu äre fint i alla fall.  Ni kan få bild på det senare om ni vill?=)

Idag så har jag en hästfri dag
:(. Jag ska inte göra ngt speciellt idag. Tråkigt men sant. Kanske fixar i mitt rum elr nått. Vi får se. =)


bilder från dagen:













Röda ringen=Phaffe


Kommentarer
Elin Edv

Vad roligt med lite bilder på Fille, de var efterlängtade! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: