2011-04-21 ? 20:07:39

Bra dag i Västerås

Idag har Anna och jag haft en riktigt bra dag i Västerås.

VI hämtade Anna hos Corre vid kvart över nio
. Corre kunde tyvärr inte följa med då hennes hund hade skadat sig och de skulle till veterinären med honom. Men vi åkte direkt till Västerås.

Anna och jag gick Först till Hööks.
Där köpte jag en grimma och grimskaft. Anna köpte sadelskydd,badhink, svamp och ryktsten.

Efter det gick vi till Biltema(såklart
) jag köpte bara strass stenar där. Så har skare blingas.

Sen blev det en lång promenad mot nya Ikea och CityGross.
På CityGross kollade vi bara på vad de hade för grejjor. Dom hade det mästa som man behöver liksom. Typ scharak, bett , några enstaka träns osv. När vi hade kollat klart där gick vi till Ikea och åt.

Sen åkte vi till Glada Hästen. Vi var där i ca 2 timmar. Jag köpte en resår gjord,glans spray och en massage borste ;)

Såhär gör jag och Anna när vi kommer till en Häst Butik: Först går vi igenom och snabbkollar på alla saker som finns. När vi Har gjort det och vi är längst bort, börjar vi gå igenom varenda meter. Allt för att verkligen inte missa något. Vi provar även stövlar,hjälmar, ja allt. När vi har gått igenom allt så kollar vi om det var något som vi ville köpa osv. Hehe, det är så VI gör iaf ;D.

Men efter Glada hästen åkte
vi till STallet där det var hoppträning för Anna, Caroline och Ebba. Och nu sitter jag här.

Imorgon ska vi vara i stallet 6.30 då
vi har morgon utsläppet. Kameran hänger såklart med. Jag och Phaffe ska ta en långtur och kaloppera på skyddsonerna. =)

sakerna jag köpte:

Ljusblå Grimma och grimskaft :Hööks
Plast lådor och whiteboard pennor: Ikea
Resår gjord,massage borste(ej på bild) och glansspray: Glada Hästen


glanssprayen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: