2011-04-07 ? 16:39:39

ny kategori

Jag tänkte att vi skulle börja med en ny kategori här på bloggen. den får heta Tips.
Och i "tips" kategorin så tänkte jag att vi skulle skriva tips på utrustning, ridövningar mm!=)

Så jag tycker att vi börjar med en gång. Dagens tips är....

Hööks Höpåsar. De finns i färgerna ljusblå och ljus grön. Själv har jag de ljusgöna till phaffe och jag tycker att dom är superbra. Ett + i kanten för att det finns i lite utstikande färger. Jag köpte mina på Hööks för ca två månader sen och de är fortfarande lika fina. Andledningen till att jag köpte dom var för att jag tycker att det är så tråkigt när alla har samma gammla blå ikea kassar. Och för att det är snyggt med ljusgrönt!=)


De kostar jusst nu 12:- på Hööks.
Förut kostade dom 19:-

Kommentarer
Hanna och Rebecka

Bra ide med en tips kategori, alltid intressant att läsa :)

2011-04-07 @ 22:20:56
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: