2011-03-23 ? 14:50:18

dethär kanske ni inte visste om mig

En liten lista om saker som ni inte visste om mig!=)

  • Jag hade en kallblodstravar hingst som sköthäst förut.
  • Jag är gluten allergiker -.-
  • Att jag har varit super rädd för att galoppera förut eftersom jag blev avkastad o fick hjärn skakning. "galopp rädslan" försvann för 3 år sen.
  • Jag är väldigt blyg när jag träffar nya människor.
  • men med dom jag känner kan jag babbla på om hur mycket som helst.
  • jag pratar super fort i telefonen. Och även när jag pratar med nya folk och inför en stor grupp
  • Jag har gått i musik klass
  • jag har ridit på ridskola i typ 6 år
Nu kommer jag inte på mer i skrivande stund!;D xd


Kommentarer
Natalie

vilken snygg header ni har :)

2011-03-23 @ 22:05:42
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: