2011-03-28 ? 09:13:53

dressyr tävling

NU tänkte jag skriva lite kort om tävlingen igår

Lc:2
Han var ganska spänd på fram ridningen och han var mer på bak benen än på marken känndes det som.
Innne på banan red jag verkligen o det känndes ganska bra. Men han var lite ostadig i formen men jaja. Det går ju att fixa till, eller hur?:)

3 timmars väntan. -.-
Hur kul äre o gå runt på en tävlingsplats i tre timmar utan o göra ngt ?
Jag o mamma satt först i bilden o sov, sen gick jag upp till Ebba (minponnypolyester) o corre (corneliaothommy) o satt och prata med dom ett tag.

Lb:1
Det gick super bra på framridningen men på när vi kom inpå banan så fick jag jätte ont i magen men jag tog mig ingenom hela programmet iaf. Jag satte även på mig sporrarna så att han skulle gå mera fram =)

Jag vill inte skriva procenten här för jag vill gå på MIN ridkänsla och inte vad det står på pappret typ ;D

Laddar upp bilderna i kväll eftersom jag skriver det här i skolan!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: