2011-03-13 ? 19:53:24

dressyrträning

hej hopp i galopp. xd
Nu så har jag pricis ätit mat o kollat på ponnyakuten. Ni kommer nog märka att jag är ett stort fan av ponnyakuten ,hehe. Snart kommer solsidan och sen ska jag sätta mig vid datan igen o då ska jag kolla på nästa veckas avsnitt av ponnyakuten.

Dressyrträningen gick förresten super bra.
När jag red fram så känndes det inte alls bra, men jag vet själv varför. Men när vi väl var nere på volten hos Karin så gick det betydligt mycke bättre. Vi gjorde en super bra övning, som gör så att jag kommer till ridning och man gör nya grejjer hela tiden. Så den är super bra för Phaffen o mig. I slutet av passet gick han i avslappnad o fin form så det känndes super bra. :D

Planerna inför veckan:
Måndag:Dressyr
Tisdag: Medryttaren rider
Onsdag: Ska kanske till sanna o hon ska rida igenom honom ordentligt.
Torsdag: Dressyr träning för Karin
Fredag: Mmma tömkör, ska fixa inför tävlingen
Lördag: Tävling i Gripen,Lb:1.
Söndag:Uteritt/markarbete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: